Pepes Bodega!

Just nu försöker jag koncentrera mig på att yngste sonen tar studenten på fredag, så det kan inte bli så värst mycket bloggande och kommenterande i veckan, jag ber om ursäkt för det.

Båstad (2).jpg

Hade ett ärende till Båstad i helgen. Passade på att besöka en del av hamnen.

Båstad (10).jpg

Såhär tidigt på säsongen är här knappast några turister alls.

Båstad (3).jpg

Om du undrar vad Pepes Bodega (du minns väl … från Sällskapsresan) ligger, är svaret givet: I Båstad!

Båstad (4).jpg

Kallbadhuset som tillhör Hotell Skansen

Båstad (6).jpg

Bilden är tagen söderut, och det är Hovs hallar som skymtar långt borta.

Allt gott till dej!

10 thoughts on “Pepes Bodega!

  1. Puh!Här är allt firande precis över. Skönt.Men vad kul det varit!Hoppas ni får det fint på studenten.Hovs Hallar, mmmmm underbart.

  2. Härliga bilder. Visst är det vår/sommar nu fast det har regnat en hel del här idag. Man kan ju hoppas att vädret blir bättre på fredag än förra året när jag stod plaskblöt och väntade på studenter.Jag missar min brorsons student på fredag för vi ska åka till Ullared.

Kommentera

