10e bilden – dethär är vad jag tror

Jag visade i förra inlägget bild 10, som nästan helt smälte in i bakgrunden. :

Kullen; 2010; sommar 170.jpg

Jag har tittat på vingen, och detta är den sort som jag tror att det är:

P1020434.jpg

P1020439.jpg

Det kan väl stämma?

Igår var jag en stund på Helsingborgsfestivalen, återkommer med bilder därifrån. Det var mycket folk, och högt ljud, men trevligt så länge jag orkade.

Imorgon blir det kanske ett besök på Hantverksmässan i Båstad, och grillning hos svärmor på kvällen.

Idag reser min kära norska väninna hem till Nordnorge igen. Fy vad jag kommer att sakna henne!

Allt gott till dej och trevlig helg!

One thought on “10e bilden – dethär är vad jag tror

Kommentera

