Bara bilder

Just nu vet jag inte vad jag ska skriva, men, jag har tagit lite bilder, så jag kan ju alltid kommentera dem.

P1010383.jpg

Såhär färgglatt såg det ut i morse, ”runt knuten”.

P1010377.jpg

Gräset är alldeles fullt av vattendroppar, så det ser försilvrat ut i morgonljuset.

P1010365.jpg

Skördade denhär paprikan igår. Oj vad den är stor, fin och god! Hittills har annars bara snackpaprikorna varit mogna nog att skörda. Några har jag plockat gröna.

P1010218.jpg

Oväntat?! Dessutom har det regnat hela dagen, och just när jag stannat, bryter solen genom molnen. En riktig energikick! I Vallberga (Halland)

P1010185.jpg

Björnbär, som trots vätan smakar underbart!

P1010179.jpg

Svamparna trivs bra i alla fall…

P1010173.jpg

Ett litet höststilleben på ett mjölkabor mitt uppe på Hallandsåsen.

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Bara bilder

  1. Löven var ju andlöst vackra!!Du tar så otroligt fina bilder jämt så det är svårt att kommentera dem =0)Hemikramar och jag hoppas att din resa var trevlig!

Kommentera

