Utställning på fotografiska

Det har inte varit meningen att det skulle gå såhär lång tid emellan besöken här. Men, nu har det det ändå. Förlåt.

Datakrångel: Sladden till datorn, sitter så att den inte laddar som den ska, vilket gör att batteriet har skadats och inte laddar alls. Och ibland har jag noll kontakt, och så slocknar allt. Fy vad enerverande. Måste köpa nytt…

Jo, jag har anmält mig till en fotoutställning på Fotografiska Muséet i Stockholm. Det är 10 av mina senaste bilder med nya kameran som kommer att visas under en kvart inne i ett separat rum på 42″-skärmar. Om du har lust att titta på vilka bilder det är, kan du klicka här. Jag blir jätteglad om du har lust att ge tumme till en eller flera av bilderna. För att göra det, måste du klicka på bilden, så den blir stor först.

Kameran har följt med mig ut, och jag vill gärna visa lite bilder från skogen.

021.jpg

Riktigt härlig morgondimma och frost. Halland.

003.jpg

Grenar som nästan är nakna, och övergivna spindelnät, kan vara vackra i morgonljuset.

009.jpg

Frostnupet löv. I förstoring ser det ut att vara täckt av små istappar.

017.jpg

Nu har solen värmt upp och tinat.🙂

066.jpg

En stubbe, som nära nog är täckt av mossa och svamp.

056.jpg

Skogsstig, dimman ligger fortfarande kvar, men nu anas den bara på håll.

047.jpg

Mitt på förmiddagen är himlen blå, och av dimma och frost syns inte ett spår.

043.jpg

Det var en tur i skogen. Det är avkopplande, lugnt och skönt att vara där. Tyvärr låg kameran i sin väska, när jag åkte förbi en råget med kid.

Jag önskar dej en riktigt trevlig helg!

Allt gott till dej!

3 thoughts on “Utställning på fotografiska

    • Oh tack! Jag såg att du gjorde det! Toppen! Det finns något som heter ”publikens favorit”, man få i a f försöka… *ler*Allt gott till dej! Och en go Kraaaaaaaam

Kommentera

