Två småfåglar, sex bilder

Hembygdsparken m Mirma 038.jpg

Jag undrar vad det är jag har glömt bort att komma ihåg nu igen…

Hembygdsparken m Mirma 048.jpg

Just det, mamma sa att jag skulle sträcka på mig när jag blir fotograferad

Hembygdsparken m Mirma 057.jpg

Men, hon där, är hon verkligen fotograf?

Hembygdsparken m Mirma 059.jpg

Tänk om hon inte gör mig rättvisa? Jag visar mig från min bästa sida!

Hembygdsparken m Mirma 068.jpg

Vem har sagt att det bara är i Vogue som man poserar?

Hembygdsparken m Mirma 070.jpg

Jag siktar mot stjärnorna!

Dehär två charmiga, duniga fågelungarna fotade jag i ett träd i Hembygdsparken häromdagen. Jag var där tillsammans med väninna M, för att hon ville prova min kamera.

Jag hoppas du får en fin dag och, som alltid:

Allt gott till dej!

4 thoughts on “Två småfåglar, sex bilder

    • Tackar varmast för bildberömmet! Ja, båda två är ursöta! *ler soligt* Hörde dem, och är glad att de poserade så villigt. :-)Allt gott till dej!

    • Hej! Här går det upp och ner. Som alltid. Klaga lönar sig inte, så det giter jag inte. Skönare att betrakta de söta fågelungarna :-)Stor kram och allt gott till dej!

Kommentera

