Bara lyssna!

Den fantastiska gruppen Ladysmith Black Mambazo har sjungit tillsammans med många stora artister, bl a Dolly Parton i en cover på Bob Dylans Knockin on heavens door(klicka)

Önskar att du vill njuta av deras och Des’rees version av Ain’t no sunshine(klicka) tillsammans med mig idag!

Amacing grace(klicka) är en av mina favoriter, berör mig varje gång!

Det har inte blivit något fotograferande på ett tag, och inget dramatiskt har hänt. Eller, jag har besökt IKEA på Väla, det har byggts om, och jag tror att det numer är Sveriges största. Jag fikade och handlade där tillsammans med min snälla svärmor.

Allt gott till dej!

8 thoughts on “Bara lyssna!

    • Ja, men det är tur att det finns restaurang så man kan fika, det är stort!🙂 Trevligt med svärmor, hon är så snäll.Allt gott till dej!

Kommentera

