Promenad i småbåtshamnen

Många av båtplatserna gapade tomma i lördags. Här står det om båtiläggningar i dagens HD.

En rask ankdam på väg med mer bobyggarmaterial.

Snart kommer säsongen igång, och det blir livligt i båthusen.

Livboj från ett nytt perspektiv.

Trutarna delar vakten med en kråka, se så liten den ser ut jämnförelsevis! Norra pirarmen.

Jag provar längre exponeringstid nu när jag har stativ till kameran.

En hel hög med drivved från vinterns starka vindar.

Rentvättade av vind, salt och havsvatten. En del är riktigt stora!

En bit rep i förfall.

Strandremsorna kryllar av kaniner, men de är ganska svårflörtade.

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

4 thoughts on “Promenad i småbåtshamnen

    • Oj, jaha, där har jag väl inte varit på länge. :-)Du skulle bara se hur allt ser ut idag, det är tokmycket ”sprängfyllda” knoppar överallt. Verkligt vårväder, allt verkar liksom explodera i färg och form. Allt gott till dej och en go kram!

Kommentera

