Djurungar!

I förrgår var jag och maken ute med båten en tur, för första gången i år. Det är en härlig, liksom fri känsla att få den svala friska havsluften i ansiktet.

Idag bjuder jag på några bedårande djurungar:

Jag vet inte hur många timmar detta lamm är, en det är sannolikt under 24 timmar gammalt. Hallandsåsen.

Samma sötnos med mamma och tvilling. Hallandsåsen.

Dethär är troligen en kusin i samma hage. Hallandsåsen.

Så ung, och kan redan posera. Inte är det det svarta fåret i familjen, inte! Hallandsåsen.

Jag har sällskap när jag tittar på hönan och hennes kycklingar. Hallandsåsen.

Jag avslutar med en primula som valt att slå ut redan. Åh, den doftar så gott!

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

6 thoughts on “Djurungar!

    • Det får du hemskt gärna tycka! De andra är mer nyfödda, det är nog några dagar. :-)Allt gott till dej med en stor kram!

  1. Vad t fina foto.Och alla dessa söta djur.Lika vackra alla men det svarta fåret är verkligen bedårande. Tur du skrev att det var en Primula för jag är ingen blomkännare. Fin färg på den. Ha det bra.Kram/Anita

    • Tusen tack, glad jag blir! Roligt att du också tycker att det är bedårande. Allt gott till dej och en stor kram!

    • Vad roligt att du tycker det! Ja, med sådana motiv är det lätt att lyckas… :-)Jodå, vi har det bra. Frånsett att jag blev hundbiten idag…Kramar och allt gott till dej!!

Kommentera

