Alldeles för gott!

Jag har tidigare skrivit om ”Lagom Burrito” på Stortorget i Ängelholm. Igår njöt jag av en lagom mini med lax och stark sås – igen.🙂 Har blivit alldeles kolossalt förtjust i dem.

Och nu raskt vidare till mitt egentliga ärende… Eftersom jag tog en lagom liten, fanns det ju en anings mer plats för något extra gott till kaffet… Och, nu finns det även kakor hos Lagom Burrito.

068.jpg

Fullständigt kriminellt goda kakor! Tunna, lite krispiga med chokladöverdrag och jordnötssmör. Hade jag smakat dem på ett ”födelsedagskalas” hade jag tiggt om receptet på mina bara knän.

Jag vill ha fler!!!!!!!!!!!!

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

2 thoughts on “Alldeles för gott!

  1. Hej.
    Så glad jag blev över att se dig här🙂
    Tänkte på dig igår och undrade om du skulle blogga vidare.
    Ska genast lägga in dig i min lista över favoriter.
    Vackra bilder som alltid, du är fenomenal med kameran. Ett blommande näsduksträd på bild hos dig ger mig motivation att gå ned till stadsparken och se hur det står till med våra träd, har förmodligen missat tulpanträdets blomning.
    kram

    • Hej!
      Roligt att du blev glad att se mig!🙂 *ler soligt* Vi har ju en lång historia, må den bli längre!🙂
      Jag funderade själv, men kom på att om jag ändrar liite, så blir det bra.
      Stort och varmt tack för bildberömmet! Jag blir glad och slickar i mig!
      Hoppas jag fr se tulpanträdet!
      Allt gott till dej och en go kram!

Kommentera

