Nyinflyttad

Jag har bloggat sedan februari 2007. Av en händelse blev det på Aftonbladets hemsida. Nu vill AB inte ha bloggare längre, och jag har bestämt mig för att flytta hit. Främst för att flera av mina vänner redan finns här.

Så nu ska jag känna mig för, och försöka klura ut hur allt fungerar.

Om du inte har träffat mig tidigare, vill jag berätta att det blir mycket fotografier. Jag skriver om det som faller mig in, och ibland om mat då jag gärna delar upplevelser eller recept.

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

5 thoughts on “Nyinflyttad

  1. Vad kul, Carina, att vi råkade använda samma slags ”tema”, som det så vackert heter, bloggmiljö skulle jag vilja kalla det, Duotone. Men det är förstås gjort för foton!

    • Hej! Ja, vilket bra sammanträffande! Har precis börjat blogga här, och än känner jag mig lite vilsen. Nu ska jag spara dig i min lista.
      Allt gott till dej!

  2. Jag har aldrig tidigare haft någon blogg, så allt är HELT nytt för mig, men men, hittills har det gått någorlunda. Man lär sig. Jag valde en annan bloggmall först, men bytte för att bilderna blev lite små, så jag har egentligen skapat två hela bloggar. Den första var svårare, där höll jag på med att skapa en egen header, hitta en bra bakgrundsfärg, fixa en sidobild m.m. Lite stolt är jag, har lärt mig en del.
    Godnatt!

    • Aha. Vad skoj att du fick lust att blogga! Välkommen hit, får jag väl säga. Jag valde också en annan bloggmall, som jag inte alls var nöjd med. Nu försöker jag fixa lite, men får inte riktigt till det, ärligt talat. Men, jag kommer nog på det.🙂
      Ser ut som om du, liksom jag har långt hår, en likhet till?
      Allt gott till dej!

      • Ja, långt hår har jag så gott som alltid haft och tänker fortsätta med det. Emellanåt är jag modern, annars bara klassisk, haha!

Kommentera

