På Hallandsåsen igen

Är helt ”slut i rutan” idag. Var på bloggträff med Epazote igår. Det var verkligen kul och trevligt, men idag är jag slut och har ont. Bilderna nedan ”hade jag förberett”.

Svärmor och svärfars bedårande kattunge

Vilka ögon!

En klyka i lönnen, här skulle man kunna sitta, luta sig bakåt och läsa en bok.🙂 Hämta en stege så jag kommer upp!

Utsikt från uterummet hos svärmor och svärfar

De nya lammen är så fina på klöverängen

Enastående klematis!

På väg till svärföräldrarna stannade jag och träffade denne långhårige Higland cattle buse. Söt är bara förnamnet.

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

8 thoughts on “På Hallandsåsen igen

    • Mormorn till denna ungen är en dam som är hälften s stor som en vanlig katt och långhårig.
      Att ha en som ser ut som en kattunge hade jag också gillat.🙂
      Kraaaaaaaaaaaaamar och allt gott till dej!!

  1. Nu har du haft roligt med kameran igen! Idag fastnar jag för djuren: kattungen, fåren och kon – eller var det en tjur? Väldigt väldigt fina djur och toppenbilder! Nu minns jag att jag har fotat sådan långhårig boskap när vi åkte från min bror senast! Men vi har dem även här i trakterna, ska kolla efter bilder.

    Synd att du har ont! Jag konstaterade att idag var den första smärtfria dagen på länge, men det var för flera timmar sen, nu börjar det igen. Det är bara att uthärda.
    Ha det gott!
    Kram

    • Kameran är min trogna följeslagerska!🙂
      Jag är väldigt glad för djur, därför är det naturligt att det blir en del sådana bilder. Jag är osäker på kalvens kön. Jag gillar verkligen kor. Knasigt.
      Jag är jätteglad för din skull. Det är fantastiskt skönt om det kommer en smärtfri dag – eller en del av dagen.🙂 Ja, det är bara att uthärda.
      Allt gott till dej med en kraaaaaaaaaaaaaaam!

  2. Åhh så söt liten kattunge. De är så söta och gulliga men som tur är kan jag behärska mig annars skulle man ju ha hela huset fullt av söta katter hahahaha. Busen är också söt men kanske lite svår att ha i en lägenhet.

Kommentera

