Bloggträff i Helsingör del III – med en fin gåva!

Alldeles underbart glada är dessa fina grytlappar som jag fick av Epazote när vi träffades.

Blomman gömmer sig. Stockros

Nästan helt svart stockros

Fylliga stockrosor

Helsingör är full av stockrosor. Kan inte låta bli att visa dem

Jag och Epazote hade precis lagom underbart väder hela dagen. Visst syns det!

Hortensian är enastående vacker om ej utslagen än.

Förra inlägget från min och Epazotes bloggträff. Samt det första. Hennes inlägg om det.

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

10 thoughts on “Bloggträff i Helsingör del III – med en fin gåva!

  1. Den ena stockrosen vackrare än den andra! Nej det var inte sant, det går väl inte att välja vilken som är vackrast… Var sitter det där läckra fönstret? Bilden av hortensian är helläcker, så olika färg på knopparna! Och Epazote är bra flink på symaskinen, snygga!
    Kram

    • Epazote har tumme med symaskinen, och hon är väldigt kreativ! Hon sa att de glada färgerna passade mig🙂 Hon hade sytt en ny jättesnygg väska med mobilfack på morgonen, innan hon reste till Helsingborg.
      Ja, jag blev alldeles tagen av alla vackra stockrosor! Och jag önskar mig en sådan hortensia! En granne har en vacker syrenhortensia som jag ska bort och fota med nya objektivet har jag tänkt…🙂
      Det läckra fönstret sitter i ankomst/avgångshallen för resande över sundet.
      Kraaaaaamar och allt gott till dej!

  2. Jättetjusiga bilder som vanligt !!!!!!Fina grytlappar med !

    BS Skulle tro att det känns lite av varje, dvs. glad över stöd och pepp och ångest över alla som kommenterat. Hon behöver bara komma tillbaka så är det ok igen.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaamas och ha det gott

    • Oh, tack! Jag lärde mig en del redan som barn, min faster var lågstadielärarinna, och hon pekade och berättade. en del sitter än. Det är kanske lättare att minnas när man gillar blommor.🙂
      Kraaamar och allt gott till dej!!

  3. hej. jag kikar in och läser ikapp🙂
    jag har inte varit särskilt aktiv online de senaste veckorna.
    Jättefina bilder och roligt att grigorio hörde av sig till dig.

    kram

Kommentera

