Dimma och ardennerföl

Lite ”älvadimma” gör att en vanlig äng ser lite annorlunda ut

Att något så enkelt som dimma kan vara så effektfullt🙂

När denhär gynnaren var nyfödd, sprang de andra hästarna omkring i hagen och verkade stolta över tillökningen – det begriper man så fort man ser honom!🙂

Är fortfarande så liten att han kan gå raklång under mammas mage

Fast man ska bli stor ardenner, kan man vara blyg som liten. Ardennerbilderna är tagna såpass sent att det egentligen inte är ”fotoljus” längre.

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

11 thoughts on “Dimma och ardennerföl

  1. Fint med dimma men känns som om det går mot höst nu. Idag har man äntligen fått njuta av varmt och soligt väder, har även grillat och man kunde sitta ute och äta såååååååå härligt.

    • Sensommar, inte höst, än… även om jag fotat både dimma och vågor (nyligen)…
      Ja, du har rätt, förhoppningsvis finns det många dagar kvar att njuta av! Det är härligt med varje man får!
      Allt gott till dej!

  2. Jättefina bilder! Som vanligt!😉 . Tänkte bara säga att jag har lagt till bilderna på facebook med så det är bara att länka albumet🙂. Dock vet jag inte om alla kan se det i och med att jag har anpassat det så bara vissa kan se det. Och jag är ju inte vän med alla som var på kräftskivan heller så vet inte riktigt hur det funkar. Men det löser sig! Ta hand om dig! Kram!

    • Tack Tea!
      jag har sänt en länk till dina blogg till dem som har FB. Det är inte säkert att de kan se FBbilderna ändå.
      Du hade tagit både fina och roliga bilder!!
      Kramar och allt gott till dej!

    • Hej!
      Roligt att du tycker det. Det fölet är verkligen charmigt! Dimma är svårt att få ”bra”. Det är bara att försöka…
      Kramar och allt gott till dej!

  3. Pingback: Ardennerföl igen | Framsnacka

Kommentera

