Äntligen svar på Awarden! :-)

HJÄRTLIGT TACK för utmärkelsen! Ibland undrar jag om jag ska ”hålla på att skriva”. Er utmärkelse ger mig lust och kraft att fortsätta! 

Agneta! http://sjokvist.wordpress.com/

Hemi http://hemimammashetsiga.wordpress.com/

Epazote http://tiamiquilts.blogspot.com/

Ni är toppentjejjer❤ låt aldrig någon säga något annat!

Awardens villkor är att man skulle länka tillbaka till den man fått den av och fullborda 5 meningar, som kommer samt skicka vidare den till 5 bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör tar jag gärna ett härligt bad. (Och ingen ser och hör mig när jag har mest ont, för då ”gömmer” jag mig)

2. Går aldrig hemifrån utan att ha borstat bissingarna, böjt ögonfransarna och borstat håret. Tar med det nödvändigaste: kamera, solglasögon och ett leende (och ett par ”passande” skor).

3. Bloggen heter som den gör för att jag ville trycka på det positiva. Jag har en Facebooksida med samma namn.

4. Om jag vågade skulle jag bo där det är behagligt varmt (+25) den kalla årstiden, för att må bättre. Och jag skulle nog försöka sälja en och annan av mina bilder.

 5. Om 10 år kan jag och maken se bakåt och inse att våra problem, särskilt de som rör det osäkra i om jag får eller inte får sjukersättning är över, och glömda. Vi tar fortfarande kärleksfullt hand om varandra och njuter fortfarande av det vi tycker är roligt att göra tillsammans.

Skickar awarden vidare till :

Anekdotmästaren http://wassen2.wordpress.com/

För enastående bilder! http://www.smalefowles.blogspot.com/

Sonens söta flickvän! http://teafilipovic.blogspot.com/

Den roliga och ”snärtiga” http://entrevligtjej.wordpress.com/

Den oerhört vänlige och kreative http://bebestblogg.blogspot.com/

Jag har valt ut några som jag inte tror fått utmärkelsen redan.

Tackar så ödmjukt för uppmärksamheten ! 

Allt gott till dej!

11 thoughts on “Äntligen svar på Awarden! :-)

  1. Den som väntar på något gott… Trevlig läsning! På fyran skulle jag kunna skriva likadant, men när barnbarnen har kommit är det svårt att flytta från dem. Det gjorde mina föräldrar, men mamma saknade dem hela tiden.
    Kram och välkommen tillbaka!

    • Tack min vän. Just nu e jag ledsen och lite bedövad liksom. Min morfar dog idag, han jag besökte och kom hem ifrån för en vecka sedan…
      Allt gott till dej och en bamsekram!

  2. Tack för awarden!
    Jag tillhör den där ogina sortens människor som inte förstår varför jag ska belönas framför alla andra. Därför låter jag dessa utmärkelser ligga kvar. Utmärkelserna i sig innebär en ära jag inte förtjänar och ett ansvar att fortsätta hålla det goda arbetet uppe. Jag är inte säker på att jag klarar det.
    Det är trevligt att bli uppmärksammad men det räcker så bra med ett besök då och då i min blogg. Det är belöning nog för mig. Så länge jag har besökare fortsätter jag och kommer även då att hållande en högst skiftande kvalitet på inläggen.

    • Du, det är okej att inte förstå min motivation. Jag tänker knalla in hos Baraenbildavmig och läsa.🙂
      Jag ställer inga krav på något sätt, är glad om du giter skriva lite då och då, det är allt.
      Allt gott till dej!

  3. Då ska jag väl tala om att BeBest har fått awarden av mig tidigare och har faktiskt också skrivit svaren, inne hos mig på inlägget Blogaward.
    Kram på er!

    • Vad bra! Jag som varit frånvarande har inte sett d. Tack!
      Du, idag dog min morfar som jag just besökt… Ledsen och liksom bedövad, men glad att jag var där, att jag hann!
      Stor kram och allt gott till dej!

      • Men, vad märkligt… att han dog nu när du just besökt honom. Som om han var klar… förstår att du är ledsen, samtidigt som du kan känna att du hann ta farväl. Jag minns att du skrev att det förmodligen var sista gången du skulle träffa honom. Beklagar sorgen och kramar om.

      • Jag visste att han var sjuk, och att han blev sämre dagen innan vi kom. Det var en fråga om tid. Det visste vi. Därför stannade min moster kvar.
        Ja, det är en enorm tröst att jag hann dit, och att vi fick ta farväl.
        Varmt och innerligt tack!
        Behövde en kram, ger med glädje en tillbaka
        Allt gott till dej!

Kommentera

