Idel ädel solsken!

For those who don’t understand swedish: please use Google translate.

Oj vad roligt med en utmärkelse! Varmt och stort tack. Det var ”jag” på bloggen http://baraenbildavmig.wordpress.com/ som gav mig den. Själv har jag varit dålig på att blogga senaste månaderna så det känns verkligen uppmuntrande! Tack än en gång!

Här följer reglerna för utmärkelsen/awarden:

  • Use the Sunhine Award logo in the post.
  • Link to whoever nominated you.
  • Write ten pieces of information about yourself.
  • Nominate ten fellow bloggers who positively and creatively inspire others in the blogosphere.
  • Leave a comment on those nominees’ blogs to tell them of the award.

Jag har varit fuskig och inte nominerat tio vidare. Förlåt. Jag vet att det är så man gör! Jo, jag läser tokgärna min vän som också nominerade mig

http://baraenbildavmig.wordpress.com/

och gärna

http://bentehaarstad.wordpress.com/

tio saker…

Jag har varit gift i drygt 24 år.
Har storlek 37 i skor
Jag kan inte leva utan te, och det är likadant med kaffe, fast jag klarar mig med en kopp om dagen av det.
Att fotografera och fiska är det roligaste jag vet!
Jag är helt insnöat superkär i Afrika (södra och östra), varit i 5 afrikanska länder
Är mycket naturintresserad
Är mycket matintresserad
När jag läser ”försvinner” jag in i en annan värld, har svårt att slita mig, och kan titta upp och tänka ”oj, är jag här”
Jag är ganska nördig tror jag :-)
Jag älskar att spela kort och spel

Allt gott till dej!

Sunshine award

6 thoughts on “Idel ädel solsken!

  1. Gratulerer, du fortjener er pris for sin fin og koselig blogg med alltid så vakre bilder! Og tusen takk for nominasjonen, det var virkelig snillt. Morsomt og lese også, vi er ikke så ulike bortsett fra de første to punkter. Det må være deilig å ha såpass små sko…😉

    • Det var ju festligt att vi har mkt gemensamt!
      Små skor … Jag är ju kort oxå, bara 156… båda mina norska föräldrar är korta🙂
      Jätteglad över dina värmande ord!
      Kleeeem og alt godt til dae!

  2. Du var självklar för mig att ge lite solsken till, eftersom det är det du sprider med dina bilder. En genuin känsla av glädje. Dina bilder utstrålar en varm känsla för djur och natur och du förmedlar det så vackert med dina fotoserier. Tack, vännnen!

    Det har ramlat bort ett ord ”Nominate” i början på fjärde punkten.
    Kram

Kommentera

