Får det vara en blomma?

CAB_5836c

Vanlig renfana

CAB_6471b

Mjölkört, rävsvans, mjölke, rallarros – kärt barn har många namn

CAB_6819

Små duniga frön fyllde luften (ej på bild), vacker även när den nästan är överblommad

CAB_6860svv

Ljuvliga hallon i  systers händer, ifall någon är pollenallergiker 🙂

CAB_6923

Vallmo, solig påminnelse om att det kommer en ny sommar

Allt gott till dig!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

20 tankar om “Får det vara en blomma?

    • Ja, det är lite pill, men jag markerade för hand runt varje hallon, och så markerade jag ”omvänt”, och gjorde det svartvitt, och la på liiiite extra färg på hallonen 🙂
      KRam och allt gott till dej!

  1. Verkligen fina bilder du skapat! Jag tar hela buketten och ställer på bordet samt dukar fram en tallrik med hallonen i. Ett sånt sommarkalas vill man gärna ha en dag då snön börjar yra runt knuten.

  2. Oj, oj, oj, så nydelig! Ååååååå, lengter etter sommeren nå. Men den kommer nok igjen, så da får vi prøve å nyte vinteren og mørket så lenge… Takk for fantastiske bilder!

  3. Sommarminnen av bästa sort! Vilken glad överraskning i höstrusket, tack för den! Vad roligt med hallonbilden, det har jag aldrig testat men kommer på att min nya lillkamera ska ha en sån funktion, måste kolla! Verkligen en sommartavla! Fina sommarblommor, vallmon en riktig favorit. Rallarrosen är vacker på vintern också. Den andra bilden med turkos bakgrund är speciellt vacker. Renfanan tar över tronen från maskrosen när denna blommat ut, bara lite mer stiliserad och högrest. Din bild visar dess personlighet, tillknäppt men ändå tillgänglig.
    Kram

  4. Lika vackert som alltid. Och hallonen skulle jag vilja plocka ur handen på dig.
    Har varit lite frånvarande ett tag men den här flytten tog sin tid och den är inte riktigt klar än. Men jag ser slutet ialla fall nu och har hittat det jag helst velat ha fram.

    Må så gott, Snart kommer Tomten. För jag kan inte tänka mig annat än att du varit snäll

    Kram

Lämna en kommentar