Feliz navidad – God Jul!

Jul 2013 Jul 2013 Jul 2013 Jul 2013 Jul 2013CAB_9490

 

Jul 2013

Jodå, jag är hemma igen, men, vad roligt det är att se alla dessa juldekorationer mitt bland palmer och annat🙂

Ber om ursäkt för en suddig bild, det var svårt att få fokus, tyvärr, särskilt som de rörde sig, men jag var bara tvungen att ha med renarna ändå.

God Jul! Feliz navidad heter det på spanska, vilket kan ge en ledtråd till var jag var.

Allt gott till dej! Nu ska jag förbereda julmaten🙂

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

11 thoughts on “Feliz navidad – God Jul!

      • Ja, det var verkligen påhittigt, gillar idén! Jag har sett en enooorm gran gjord av petflaskor i Machu Picchu, fotad av dottern en jul. Förstår att renarna hade bråttom!
        Kram

      • Där har jag ännu inte varit, har länge hoppats komma till Sydamerika. Vi får väl se. Träffade ett par som inte kunde sluta tala om hur mycket de trivdes i Costa Rica🙂 Låter oavsett som om den julgranen var supercool!
        Kramar och allt gott till dej!

  1. Första fotot från ”Peppes Bodega” var ju riktigt mysig! Gillar killen som sitter och speglar sig i solbrillorna. Det ger atmosfär och liv åt bilden.

    Jag gillar också det stilrena vita och blå huset! Så skulle jag nog vila bo om jag vore där.

    God fortsättning på julen!

    • Vad roligt att du tycker det! Det är min yngste son på bilden🙂 Vi sitter och äter tapas: paella, kanin och jag tror någon sorts musslor eller räkor. DEt är ett ställe med massor av atmosfär. Den kreativa granen gjord av vinpavor är från samma ställe.
      Ja, det vit och blå huset är jättefint och ligger oerhört bra! God fortsättning till dej med!
      Allt gott till dej!

  2. Förstod var du varit. Låter jättehärligt. Men här har varit varmt och ganska soligt så jag är nöjd ändå.

    Nu önskar jag dig ett Gott Nytt År, nu är det ju dags för det ockå.

    Hoppas du får ett superfint sådant.
    Kram

    • Hej min vän! Förlåt sent svar! Jag hade ett bra nyår, bar tillsammans med vänner😀 yngste sonen har varit på besök och det har glatt mig mycket. Nu hoppas jag att dethär iskalla blåsten kan mojna snart, det har ju blåst kraftigt i tre dagar nu!
      Hoppas du har haft en bra start på det nya året!
      Kram och allt gott till dej!!

Kommentera

