Väldigt kul i Mellbystrand

CAB_0240

Fågelhundar kanske inte alltid flyger, men svävar

Jessi

Jessi galopperar (strax ovanför vattnet :-))

CAB_0217

Ballerinastilen såhär på tå, är kanske inte den vanligaste

CAB_0199

Bilden är tagen söderut denna dimmiga dag

CAB_0325 copy

Här gäller det att hålla tungan rätt i mun!

CAB_0320 copy

Hoppas att du som jag tycker att flaxande öron ser roliga ut!

CAB_0307 copy

Strandbild norrut

CAB_0299 copy

Härligt synkroniserade och så goda vänner att de faktiskt delar

CAB_0284 copy

Här får du en uppfattning av hur det ser ut rakt västerut

CAB_0249

 

Den här balansakten har Nisse fått träna länge på! ”Talang” nästa!?

Hoppas du fick åtminstone ett leende på läpparna. Jag tycker mig se att hundarna har det!

Allt gott till dej!

Ingen av mina bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd

 

5 thoughts on “Väldigt kul i Mellbystrand

  1. Ja det var dels superfina foton i sig men de är också bilder med mycket humor och hundglädje i! Härligt! GIllar uttrycket i hundarnas ögon när de tampas om att behålla och ta pinnen i full fart så vattnet stänker och de lealösa öronen fladdrar!

    • Jag med! Vet precis vad du menar! Hundarna är bästa vänner, och har varit sedan Nisse kom till vårt hus. De har enormt roligt, och jag tror mig se leenden i deras mungipor🙂
      För min andas bilderna glädje, jag ville så gärna förmedla det!
      Allt gott till dej!!!!🙂

  2. Fart och fläkt, glädje och lekfullhet förmedlar du med dessa bilder. Jag är extra förtjust i ”parbilderna”, där de delar på pinnen. Skickligt gjort att fånga dem i språnget också!
    Kram

    • Jag tog ganska många bilder med kort slutartid för att ”frysa” vattenstänk och öronfladder. De hade verkligen kul och även vi som var med och tittade på deras tokerier. En enkel sak som att springa på stranden kan vara oerhört kul! Käre maken har laddat in flera bilder i sin mobil, och använder en som bakgrundsbild🙂
      Kramar och allt gott till dej!

Kommentera

